barnmorskan

varit hos barnmorskan innan idag

HB: 116 / förra gången låg det på 104 så järntabletterna har gjort nytta.
Bebis HL: 150
Blodsocker: 5,6
Blodtryck: 110/70

så allt såg perfekt ut!
men ska fortsätta att ta niferex (järntabletter) 2 om dagen tills det blivit ännu bättre.
när hon mätte bebis HL så hörde vi hur den hickade en massa, sötttt:)
sedan hade jag bett om att få ett UL till och självklart så fixade min snälla
BM det till oss, och där sparkade & hade sig lill*n en massa, hon säger alltid
att vi får en liten vild bebis:D och det gör mig så lycklig. glad varje gång den sparkar.
nu vet vi nästan könet kan man säga, vi fick se och vi kunde då ganska fort gissa vad som gömmer sig där inne:) men man kan aldrig vara 100% säker, så därför har jag och simon bestämt oss för att inte avslöja den lilla hemlisen, hihi. vi märker ju alla någon gång vad jag bär på för kön. hihi. nej nu ska jag fortsätta dricka min capuccino och kolla rundor lite här :D

go natt pusss / e_
bebis är hela vårt hjärta .vvv ´
mamma och pappa älskar dig över allt annat!

vårt älskade barn

Kommentarer
Postat av: bea

grattis :)

2008-10-23 @ 21:18:33
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv: ja de va de :) jahaokej :) men om du nu skulle spricka så syr som igen å de brukar läla jätte bra på dom dom har gjort de :) Jag gjorde ju aldrig de så jag vet inte :)

2008-10-26 @ 10:19:20
URL: http://friidavs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0