bebis

åh igårkväll när ja skulle sova sparka bebbe massor, så glad ja blev åååh :D
kunde inte somna, och de kändes rejält, ja blir så jäfla glad när ja känner bebiiiiis
finns inget skönare än att veta att du finns där inne&att du lever älskade bebis!
mamma älskar dig mer än något annat. <3

jahaja, ikväll ska vi hem till min farbror, för hans fru är frisör & tar endast 150kr för klippning :o
så jag ska klippa mej hos henne, ska blir skönt att äntligen bli av med dom risiga topparna...
ska tunna ut det i tapper typ, och sen behålla längden på vissa ställen (svårt att förklara)!
lägger väl ut någon bild på min bdb senare när jag orkar, ngn gång:p haha...
lat som man är :o
funderar på att kaaanske gå ut och gå en sväng, men ne frästen..
har ju ingen mobil att lyssna musik eller ngt, ipoden är kass för tillfället, hittar inte laddaren:/
fasen oxå, jäjä. får väl hitta på ngt, sen kommer älskling efter skolan :))

puss på nosen :*
/ e&bebis <3


_____________

har precis bakat muffins, vanliga & banan muffins :)
för lillebror&pappa är inte så glad i bananmuffins, medans jag&mamma kan kränga hur många som helst om man säger så:p haha. ringde precis älsklingen som är i skolan (duktig som han är), jag har ingen alls ork för skolan:/ blä. han slutar iaf lite tidigare trodde han, glad jag blir dåå :D haha. och efter jag klippt mig ikväll, så blir det nog en goood fruktsallad efter kvällsmaten;) kan tänka mig att bebbe behöver lite frukt nu medans jag mår bättre :))
kan inte äta frukt dom dagarna jag spyr :( fast jag är så sugen på det! så nu ska jag proppa i mig för min&bebbes skull :D<3


JAG ÄLSKAR VÅRAN BEBIS, ÅÅÅH... <33333

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Ahww, de tär bar amys då dom sparkar sådär - verkligen!

Jag saknar min mage något så sjuuukt mkt, men fick ju en lillplutt utav det så ;D

2008-10-03 @ 14:32:44
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0