Går in i v. 22

hej hopp allesammans :}
igår (lördag), så gick vi då in i v. 22, bebis & jag ;D haha.
står ju på den där tickande kl där uppe med bebisen att vi är i v. 21
och för dom som är/varit gravida, är det ju lätt att förstå att då är man inne i v. 22
men för mina kära läsare som inte varit eller är gravida, så tror dom nog att jag ljuger
och menar att jag bara är i v. 21, men så är det inte :)
det är alltså början av v. 22 nu, så jag ljuder då inte minnsann :)
bättre ni frågar hur man räknar graviditeter om ni tror att jag ljuger :p
ville bara ha det sagt!
igår kom linn&jessica hit, vi lagade ngn kyckling gryta, jag&älskling&mamma :)
så bjöd vår familj dåå.. mysigt! :D hihi
sen kollade vi lite på film osv..
fick en finfin blomma av dom med, tack <3
så kul att umgås med sina gamla vänner man haft sedan ngra år tbx nu,!
ska kanske en runda till mormor&morfar snart med, för pappsen min ska kolla fotboll :p hehe
så passar jag älskling & lillebror på att gå o hälsa på måååmo & mååfa ;) tss.

puss puss / E & BEBBBEEEN <33

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hejsan! Tänkte höra med dig om jag kunde få din msn, jag är också 16 år och gravid.

2008-10-12 @ 19:44:47
URL: http://jennifermadelene.blogg.se/
Postat av: emma

aow, glad för din skull erica :) vi får träffas ngn gång <3



// emmaahaansson @ bdb

2008-10-12 @ 22:06:52
URL: http://emmabywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0