gratis present kort på H&M!

bli medlem här, http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=52835
det är helt gratis & man kan vinna presentkort på H&M.
kopiera min länk & bli medlem så hjälper ni mig att få lite poäng samtidigt som ni själva kan vinna present kort på H&M.
behöver verkligen lite pengar, så vore snällt om ni ville hjälpa :) haha. men igentligen, vem fan behöver inte pengar?

tack på förhand iaf ! :))

puss&kram, mamma älskar dig bebbe <3


____________
uppdatering

jaha, nu är kl: 20:30 ungefär, har ätit mat för typ en timme sedan, stek & potatis m.m som mamma min gjort, mycket mycket gott :) mammas mat är alltid god! nu är det hockey på tv:n hemma hos min familj. myys med lite oboy som jag snart ska dricka, tog mina järntabletter för nästan en timme sedan, och får inte dricka mjölk på en timme efter så får vänta några minuter till. :p haha. så var det med den saken! älskling har varit här, han kom efter skolan :) hihi. och så somnade han så gott i min säng, så jag gick ner & kolla lite tv med mamma & fixade maten osv.

imorgon då så kommer erika o hennes lilla familj på besök :) haha, ska bli treeevligt!
vi ska då bjuda på kyckling&ris m.m god saker till det!
sedan till efterätt så blir det mockatårta & philadelphiatårta (även kallat cheesecake?) om de stavas så? :$ ursäkta min stavning, ush... inte gått i skolan på nästan 2år ordentligt så, fy skäms på mig! men inte mår jag dåligt för det inte, det tar jag igen senare :) hihi. nej nu börjar hockeyn igen, inte för att jag tycker det är ett dugg roligt men mysigt med familjen&en kopp god oboy eller ngt :)

ha de göttans folket :D

mamma&pappa älskar sin lilla skatt i mammas mage, du är vårt lilla hjärta älskling, älskar dig så mycket!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0