lördag

GÅR IN I VECKA 21 !

jaha idag så vaknade jag runt 10 tiden, gick och köpte frallor, mamma kokade ägg & jag väckte älskling&lillebror, som sov så gott ;D haha. pappa var självklart uppe med tuppen :) hehe.
sedan åt vi frukost hela familjen & sedan efter det så ringde min kära mormor och fråga om jag & älskling ville med ner till stan för det var gammaldags marknad i vår lilla by idag ;) ts..
så vi mötte henne & morfar där vid halv 12 tror jag det var.
så köpte lite saker :)) ett stort fiiint ljus till mamma, typ öl korv till pappa ;D hha
och lillebror fick lite munkar & godis av mormor :))
jaha, ikväll så har lillebror lagat maten, muuumms*
blev jätte gott :)
men nu orkar ja inte skriva mer, älskling&broren är ute å fixar ngt med sin cykel :s haha aja.

Puss&Kram.

mamma älskar bebis allra mest ! <3

Kommentarer
Postat av: Sabina-16 och mamma

Ah, asmysigt äre - verkligen!



Men iochmed att du gått så långt så är risken inte så stor att det skulle hända något ;)

2008-10-05 @ 00:23:57
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Marlie - 93a mamman

Har jag typ missat din blogg helt? :P Hittade in till den nu via en annan!



Får jag länka dig på min blogg, under unga gravida? :) På kategorin unga mammor.

2008-10-05 @ 18:04:02
URL: http://mammamarlie93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0