names again :}

jag har gått & förälskat mig i namnen Milton & Sam :o
haha. hoppas verkligen simon gillar dom namnen, gud vad dom är fina, (enligt mig då) haha :D
kanske inte ni andra tycker, men det är ju vi som ska ha barn så ska inte lyssna på vad andra har att säga om det är fult eller så, för jag tycker det är fina namn :} hihi. sedan tycker jag att Nova är riktigt fint oxå, har fastnat för det namnet oxå. men pojken min tycker inte lika mycket om det namnet;D haha. men men, det är ju så långt kvar tills BF, så ska väl inte sitta & prata namn nu inte, man vet ju aldrig om ngt händer, jag e ju bara så orolig :( men jag hoppas att allt kommer att gå bra! för mamma älskar sin bebis mest av allting som finns, inget är bättre än du min älskade bebbe <3
och pappa älskar dig lika mycket, ville bara skriva de:) haha <3


ERICA SIMON BEBBE <3

Kommentarer
Postat av: Erika - mamma till miliam

svar: jaaaaaa vad spännande :D hihi KLART jag ska hänga med ^^

hoppas hoppas hoppas du får göra ett ^^

hör av dig imon när du vet :D

puss<333

2008-10-20 @ 16:56:11
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar namnet milton. liam tycker jag också jättemycket om, däremot tycker inte min pojkvän om dom namnen så mycket. dock är jag ju inte gravid heller så jag har massa tid att övertala honom att ändra sig ;P

2008-10-20 @ 19:15:02
Postat av: Erika - mamma till miliam

svar: hehe jaa skönt att det allt låg så bra till :D

fast mitt hb sjönk ju med mille även fast det va så bra i början ^^ man vet aldrig, men hoppas att det itne gör det :D

den 18 december, så långt kvar.^^



fick du tag på cristin idag om ett till UL?

puss<33

2008-10-21 @ 14:23:16
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Frida

Fina namn :) Har du inga bilder på magen ? Så mysigt å vara gravid :) Lycka till :)

2008-10-21 @ 15:55:33
URL: http://friidavs.blogg.se/
Postat av: MATILDA - OktoberTösen

Hej Erica! Jag tycker att det är jättekul med namn och ville komma med 3 lite ovanliga namnförslag.

Jag tycker att de är gulliga, och så tycker jag att det är roligare med ovanligare namn, så här kommer 2 flicknamn och 1 pojknamn.

Svea, Inez och Elias.

Lycka till. /Matilda

2008-10-21 @ 18:16:37
URL: http://oktobertosen.blogg.se/
Postat av: Linn ^^

Milton !! .. det är så jävla fräckt!

Då kan man kalla honom för mille med ! xD haha.

Nej men seriöst , det är skitsnyggt!



Min kanin . heter Egon Milton xD .. HAHA skitfräckt med dubbelnamn xD

2008-10-22 @ 11:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0