ny blogg

jaha ännu en ny blogg som jag gjort nu då, det är därför som jag inte skrivit här på ett tag. men jag ska ha denna kvar ändå och ska bättra mig på att uppdatera den, ursäkta mig:) hehe. iallafall så idag ska vi till barnmorskan och om vi hinner så gör hon ett ultrljud idag på oss, får se om hon kan se något för hon är inte sån som gör ultraljud igentligen så hon skulle göra sitt bästa för att vi skulle kunna se så mycket som möjligt av vårt lilla hjärta där inne <3 hihi. annars så bokar hon in en annan tid så snart som möjligt för att vi ska få göra ett ultraljud, hoppas jag. och jag hoppas även att allt är bra med vår lilla skatt, jag är så rädd så rädd att något ska gå snett så önska oss lycka till:) undrar även vad mitt HB ligger på denna gången, har ju tagit järntabletter i 2v nu, 2st om dagen:/ gaah vad jobbigt. har även tagit en vitamin under hela graviditeten nästan, kvinna heter den, där är också extra järn i den. sedan har jag börjat äta massa med grönt, alltså gröna grönsker, som dom säger är bra för att höja blodvärdet när det är lågt. så jag har blivit nyttig :) även har jag fått fnatt på clementiner :o åh så gott! så har jag börjat äta frukt i massor vill jag säga, men goosh vilken halsbränna och magkattar jag fått (stavning?) :$. det gör så ont i min magsäck typ, när jag ska sova... och halsbränna så in i bomben, det beror nog på järntabletterna, står att man kan få det som biverkningar. men men, det får man tåla:) sov hos älskling inatt, han somnade ganska fort efter att han satt på en film till mig 'så som i himmelen' eller något sånt hette den, bra film, men tyckte slutet var lite sorgligt faktiskt! men det är min åsikt, sedan har ni andra kanske någon annan? hehe. men iallafall, jag var klarvaken länge och såg klart hela filmen, halsbränna hade jag och behövde pissa 10gånger på 2minuter kändes det som, jobbigt:p haha. men sedan stängde jag av filmen när den var slut och slumrade nästan till, då blåser fönstret upp för det spöööö regnade verkligen, väckte älskling för allting i fönstret blev blött så fick ju stänga det. sedan kunde jag lägga mig tillrätta igen, men då börjar bebis vakna, sparkar som bara den, så mysigt så jag ville inte somna, haha:) och ibland får den till sånna kickar att det gör ont i blåsan som satan. men det gör inte mig någonting, jag blir bara så himla lättad när jag känner att den sparkar, sen hur ont det gör spelar faktiskt ingen roll, än sålänge gör det ju inte så himla ont, den är ju inte allt för stor ännu. hihi. nej nu har jag skrivit så mycket att det bara rinner iväg här.
dags att stänga datan tror jag:p ojojoj, ingen som orkar läsa detta :$ haha. men men, skriver kanske när vi varit hos barnmorskan:D

puss på gott folk, / E !

mamma och pappa älskar sin bebis över hela sitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0