tårta i ugnen

mums*
nu har jag gjort tårtbottnen, den står i ugnen :} och väntar på att erika ska komma&äta upp den;D haha nej skoja. men vi ska bjuda på 2 olika tårtor ikväll när erika&hennes lilla familj kommer hit :} ska bli så kul! sedan ska vi bjuda på mat oxå, nämnde kanske inte det igår, att det blir kycklingklubbor, ris & currysås, med soja, söt-sur sås, o lite sånt smaskigt, så man kan välja lite vad man tycker om, eller som jag som älskar mat kan ju ta av allt xD haha. tårtan i ugnen tar dock 1½ timme och fy vad ja vill baka resten Nu, men det får ju vänta såklart :p hehe. mamma&jag var och stooor handlade idag eftersom dom fått lön&det är fredag, och fredag betyder att kylskåpet, frysen&hyllorna är fulla med gott gott :D sånt är det! nu kom morfar inom en sväng, så nu ska jag heja på honom, och må lite illa av att smakat tårtdegen för mycket:/ haha, får la skylla mig själv.

ha de bra folket :}
puss på min älskling&vår fina bebbe i magen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0