tisdag

och veckan går bara såå sakta tycker jag :s hm. aja, känner av ganska många sammandragningar idag, hoppas det är normalt, om det är ngn som är gravid eller som varit gravid, så kan ni väl slänga till en liten komentera om saken? gör mig så lugn när mååånga skriver att det är normalt eller så! skriv inget som gör mig orolig, så är ni snälla :) haha. jag e så otroligt massa nojjig för allt så!

sen vill jag säga till min vän Erika, att jag är super duper glad för er skull .
spänd av väntan för hur det skulle gå, tänkte på dig hela tiden, men nu lättade en sten från hjärtat när du skrev att du var glad osv. ville bara få det sagt! :)

älskling kom hit efter skolan, sedan ikväll så åt familjen korvstråganoff (stavning tack?) hehe :p
sedan gjorde jag älskling & mamma pajer, en äppelpaj & en citronpaj . nja, inget av mina favvo...
så jag tog helt enkelt en kopp varm hemmagjord CHOKLAD! :)) mmm* gott gott!
simon åkte för en stund sen, han ska hem & fixa lite läxor, eftersom min pojkvän är så duktig som går i skolan ;) haha. nej men, eftersom inte jag gör det, (hoppade av nu) eftersom jag blev gravid&det varit massa problem med skolan innan, så ville jag för mitt barns skull må bra, så jag valde att ta den lugna vägen, men ser faktiskt fram emot att studera när bebis blir lite äldre :) så slipper undan vill jag minsan inte göra,! inte som det ser ut nu iaf. hihi :))

sedan imorgon så kommer Erika&Miliam hiiiit :)
ska bli massa treeevligt, om det inte ändras, hoppas inte de:))
sedan ska jag hem till älsklingen min senare på kvällen. hihi..


kännt en massa sparkar idag, låg i min säng en hel timme och bara njööööööt av att se & känna sparkar, bebis var helt tokig där inne, sånt gillar mamma :D då blir hon lugn, !!!! vet att du lever där inne, bästa som finns!



Puss&Kram skumbanan :)) / Erica&Bebbe <33

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sparkar är så underbart mysigt :)

Oroa dig inte Erica, allting kommer gå bra. Jag håller tummarna för det i alla fall och jag finns här för dig om det är något.

Saknar dig!

2008-10-14 @ 20:44:12
URL: http://ialmostlovedyou.blogg.se/
Postat av: Erika - mamma till miliam

taack <33

jaa vi ska komma till dig, som det ser ut iaf ^^ men blir efter 3 försent ? för ska klippa mig då :D

2008-10-15 @ 07:33:11
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Karro

HAr haft sammandragningar sen v18 ungefär. Har 13 dagar kvar och ingen bebis har kommit än. Men så länge sammandragningar inte gör skit ont är det ingen fara. Men fråga din BM vid nästa besök:)

2008-10-15 @ 12:06:03
URL: http://karroh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0